karım için yazmışlar

ASKER ARKADAŞIM SELAMİ KARISIYLA BİRLİKTE İZMİRE ÜÇ GÜNLÜK ZİYARETE GELECEKLERDİ. SELAMİYİ UZUN ZAMANDIR GÖRMEMİŞTİM. EVLENDİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ AMA KARISINI TANIMIYORDUM. NEYSE KONUMUZA DÖNELİM SELAMİ VE KARISIN OTOGARDA KARŞILADIM OTOBÜSTEN İNİNCE SELAMİYİ TANIDIM YANINDA İSE 25 26 YAŞLARINDA ÇOK GÜZEL BAŞI KAPALI BİR KADIN DURUYORDU KARISI OLDUĞUNU ANLADIM. SELAMİYE HOGELDİNİZ DEDİKTEN SONRA BANA KARISINI TANIŞATIRDI. MERHABA DERKEN ELİNİN SICAKLIĞINI HALA HİSSEDİYORUM
NEYSE ARABAMA BİNDİK BEN ARABA KULLANIRKEN SELAMİ YANINDA KARISI İSE ARKADA OTURUYORDU. BİRDEN KARISI BAŞINDAKİ TÜRBANI ÇIKARDI. MÜTHİŞ GÜZEL SARI SAÇLARI VARDI. BEN BİR YANDAN SELAMİYLE LAFLARKEN BİRYANDAN KARISINI AYNADAN DİKİZLİYORDUM.
ÜZERİNDE DİZ BOYU GÜZEL BİR ETEK VE İÇİN GÖSTEREN BADİ VARDI. BİR ARA BAKTIĞIMDA BACAKLARI AÇILMIŞ VE KIRMIZI TANGA KİLOTU GÖZÜKÜYORDU. MÜTHİŞL TAHRİK OLMUŞTUM. BEN BU KARIYI MUTLAKA SİKMELİYİM. DİYE GEÇİRDİM İÇİNDEN. ODA BENİM SEYRETTİĞİMİ FARKETTİ AMA HİÇ BOZUNTUYA VERMEDİ.
NEYSE EVE VARDIK. KARIN YORGUN OLDUĞUNU VE DUŞ ALACAĞINI SÖYLEDİ BENDE BANYOYU GÖSTERMEK İÇİN ONUNLA BERABER BANYOYA GİRDİM. HAVLUNUN VE ŞAMPUANIN YERİNİ GÖSTERİP ÇIKTIM. SELAMİ KOLTUKTA UYKLAMAYA BAŞLAMIŞTI. BENDE BONYONUN ANAHTAR DELİĞİNDEN SEYRETMEYE BAŞLADIM ÖNCE BADİSİNİ ÇIKARDI KIRMIZ DANTELLİ SÜTYENİ GÖRÜNDÜ. DAHA SONRA ETEĞİNİ YAVAŞ YAVAŞ ÇIKARDI SANKİ SEYREDİLDİĞİNİ BİLİYOR GİBİYDİ. ALTINDA MUHTEŞEM DANTELLİ TANGA KİLOTU VARDI. ARKASINA DÖNDÜ KİLOTUNU YAVAŞ YAVŞ ÇIKARDI ÖNÜNE DÖNDÜĞÜNDE MUHTEŞEM AMI BÜTÜN GÜZELLİĞİYLE KARŞIMDAYDI. ELLERİNİ ARKASINA ATTI VE SÜTYENİNİ ÇIKARDI . KARŞIMDA ÇIRILÇIPLAK KALMIŞTI. MUHTEŞEM GÜZELLİKTE BİR VUCUDU VARDI. GÖGÜSLERİ KALÇALRI BACAKLARI ÜZEL AMI HARİKAYDI. ELİNE ŞAMPUANI GÖKÜP VUCUDUNA SÜRDÜ KENDİNİ OKŞAMAYA BAŞLADI. O SIRADA BİR BAKTIM SELAMİ ARKADAN BENİ SEYREDİYOR. BİR ELİYLEDE YARAĞINI OKŞUYOR. BEN HEMEN DOĞRULDUM. ÖZÜR FALAN DİLEMEK İSTEDİM. ÖNEMLİ DEĞİL DEDİ. DAHA SONRA KARISI BONYODAN ÜZERİNDE HAVLU SARILI OLDUĞU HALDE YANIMIZA GELDİ OTURDU. BACAKLARININ ARASINDAN MUHTEŞEM AMI GÖZÜKÜYORDU. BENİM YARAK HEMEN UYANDI. DAHA SONRA GİYİNMEK İÇİN BİZİM YATAK ODASINA GİTTİ. YANIMIZ GELDİĞİNDE GÖZLERİME İNANAMADIM. ÜZERİNDE GÖBEĞİNİ AÇIKTA BIRAKAN BİR BADİ ALTINDA SÜTYEN YOKTU. ALTINDA İSE SÜPER BİR MİN ETEK VARDI AZDAHA AÇILSA KİLOTU GÖZÜKECEKTİ. BEN HEMEN 31 ÇEKMEK İÇİN BONYOYA KOŞTUM. BİRDE NE GÖREYİM. BİRAZ ÖNCE ÇIKARDIĞI KIRMIZI DANTELLİ TANGA KİLOTU DURUYORDU. HEMEN ALDIM KOKLAMAYA BAŞLADIM BİR YANDANDA YARAĞIMA SÜRTÜYORDUM. ÇOK GEÇMDEDİ KİLOTUNUN ÜZERİNE BOŞALDIM. DAHA SONRA ÜÇÜMÜZ YEMEK EMEK İÇİN DIŞARIYA ÇIKTIK. ALSANCAKTA GEZERKEN BÜTÜN ERKEKLERİN GÖZÜ YANIMIZDAKİ GÜZEL KADINDAYDI.SANKİ GÖZLERİYEL SOYUYAORLARDI. YEMEKTE SELAMİMİM KARISI BENİM YANIMA SELAMİDE KARŞIMA OTURDU. BİR ARA ALETİMDE BİR EL HİSSTTTİM. KADIN YARAĞIMI OKŞUYORDU. BENDE BOŞ DURMADIM ELİMİ ETEĞİNİN ALTINA SOKARAK BEYAZ KİLOTUNUN ÜZERİNDEN AMINI OKŞADIM. BİR SÜRE DEVAM ETTİKTEN SONRA LAVOBOYA GİTMEK ÜZERE KALKTI. BENDE YOL GÖSTERMEK BAHANESİYE SELAMİNİN KARISINA EŞLİK ETTİM. TUVALETE VARIR VARMAZ HEMEN DUDAKLARIMA YAPIŞTI. BENDE HEMEN KAPIYI KİLTLEDİM. ETEĞİNİ KALDIRIP KİLOTUNU AŞAĞIYA SIYIRDIM. ÖNCE GÜZEL AMINI BİR GÜZEL YALADIM. SONRA GÖGÜSLERİNİ ISIRIYORDU. BAĞIRMAMASI İÇİN BİR ELİMLE AĞZININ KAPADIM. DAHA SONRA AYAĞA KALKTIM. O BU SEFER BENİM FERMUARIMI ÇIKARARAK YARAĞIMI YALAMAYA BAŞLADI.AMA NE YALAMA SANKİ HİÇ GÖRMEMİŞ GİBİ MUHTEŞEM YALIYORDU. BEN HEMEN AYAĞA KALDIRDIM. ARKASINA DÖNDÜRÜP SİKMEYE BAŞLADIM AMINDAN ZEVK SULARI AKMAYA BAŞLADI. BİR SÜRE SİKTİKTEN SONRA BEN KLOZETİN ÜZERİNE OTURDUM ODA GELDİ YARAĞIMIN ÜSTÜNE OTURDU. YARAĞIN ÜSTÜNDE OTURP KALKMAYA BAŞLADI. ARTIK BENİM DAYANACAK GÜCÜM KALMAMIŞTIR. YARAĞIMI ÇIKARDIM AĞZINA VERDİM YALARKEN BÜTÜN DÖLLERİMİ AĞZINA BOŞALLTIM HEPSİNİ YALAYP YUTTU. TEMZİLENDİKTEN SONRA SELAMİNİN YANINA DÖNDÜK. TABİ SELAMİ ANLAMIŞTI AMA SES ÇIKARMADI. YEMEKTEN SONRA EVE GİTTİK. BEN KENDİ YATAK ODAMIZI SELAMİLERE VERMİŞTİM. GECE UYURKEN YARAĞIMDA BİR EL HİSSTTİM BAKTIM SELAMİNİN KARISI YARAĞINA DOYAMADIM TEKRAR İSTİYORUM DİYORDU. BENDE HEMEN ALTIMA ALDIM. SABAHA KADAR DELİCESİNE SİKTİŞTİK. SABAH KAHVALTIDAN SONRA İZMİRİ GEZMEK ÜZERE DIŞARI ÇIKTIK. GEZERKEN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE UĞRADIK SELAMİNİN KARISI MÜTHİŞ ZEVKLİ BRİSİ . ÇEŞİT ÇEŞİT KİLOT VE SÜTYEN SATIN ALDI. HEPSİNİ DENEDİ BANA GÖSTERDİ. KIRMIZI , BEYAZ, SİYAH RENKTE KİLOT VE SÜTYEN ALDI. ALIŞVERİŞTEN SONRA AKŞAM TEKRAR EVE GELDİK. KOCASI DUŞ ALMAK İÇİN BANYOYA GİRDİ. BİZDE HEMEN YATAK ODASINA GEÇTK BAŞLADIK SEVİŞMEYE. HEMEN YARAĞIMI ÇIKARIP YALAMAYA BAŞLADI. BEN 69 POZİSYONUNDA AKMINI YALIYORDUM. BİZ SEVİŞMEKTEN KOCASINI UNUTMUŞTUK SELAMİ BANYODAN ÇIKMIŞ BİZİ GÖZETLİYORDU. FARKETTİĞİMİZ ANLAYINCA SİZ DEVAM EDİN DEDİ. BİZ SEVİŞİRKEN KARISINI BAĞIRTA BAĞIRTA SİKERKEN ODA 31 ÇEKİYORDU. DAYANAMADI GELDİ KARISININ AĞZINA VERDİ YARAĞINI. ŞİMDİ ÜÇLÜ SEVİŞMEYE BAŞLAMIŞTIK. DAHA SONRA SELAMİ KARISINI SİKMEYE BEN AĞZINA VEMEYE BAŞLADIM. BİRİMİZ AMDA BİRİMİZ GÖTTEN SİKERKEN KARISI DAHA ÇOK SİKİN DİYE BAĞIRIYORDU. EN SONUNDA İKİMZİDE AĞZINA BOŞALDIK. DEĞİŞİK POZİSYONLARDA SABAHA KADAR SÜREKLİ SEVİŞTİK. ARTIK İZNLERİ BİTMİŞTİ. ONLARI OTOGARA KADAR YOLCU ETTİM. ONLAR BENİ BURSYA DAVET ETTİLER. EN KISA ZAMANDA BENDE BURSAYA GİTCEM GÜZEL KARISINI ŞİMDİDEN ÇOK ÖZLEDİM.

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

